"Underbar måndag"

I morse var jag så duktig för att jag skulle gå på matte lektionen, så jag och Carro möttes upp utanför Pressbyrån och gick till lektionen. Vi satt utanför sal 310 och väntade på våran vikarie Jonas, men han dök aldrig upp. Vi väntade i 45 minuter sen gick vi till matsalen och käkade. På lektionen efter hade vi engelska, och då kom våran rektor in (Carin) och var förbannad på att ingen hade gått på matte lektionen vi hade. Men hon hade sagt att vi skulle vara i sal 310 men vi skulle vara en våning upp på 410 så allt var ett missförstånd. Jag hoppas att jag fick närvaro iaf, med tanke på att hon hade sagt fel sal. Så jag gick upp tidigt imorse helt i onödan. Sen  ringde jag älskling när jag vaknade och då berättade han att han, Ange, Jimmy C och Johan ska ut på krogen på torsdag. Så jimmy ska ta ledigt på fredag, så jag och Carro (från klassen) ska ha myskväll här och sen sover hon över för jag vågar inte sova själv.  
Förutom den misslyckade matte lektionen, så gick skolan ganska bra.
Idag eller på torsdag ska jag äntligen köpa min älsklade klänning, men nu väljer jag mellan tre stycken. Jimmy ska få säga vilken  han tycker är snyggast.
Snart kommer mamma och hämtar mig så ska jag hem till henne och mysa med mina vovvar. Mamma lät hennes man klippa min vovve Rutan igår och han hade tagit rakapparaten ochtagit bort allt hår!! Mamma grät nästan när hon berättade om vad som hade hänt. Tyckte det var ganska kul, när mamma skickade ett mms på Rutan, jag skrattade så mycket så jag grät. Kan lägga in bilden sen så får ni se hur hon ser ut.
Mamma har varit på Toys"R"us och handlat födelsedags presenter till Lillesyrran, av mig ska hon få en gitarr. Men jag vill ge henne en piratdräkt också, eftersom hon önskar sig det mest av allt.
Men nu ska jag fixa mig lite, mamma kommer snart och hämtar upp mig.
Skriver sen..
Kram E

Kommentarer
Postat av: mary

är du den till höger? känner knappt igen dig i så fall! kraaaaaaaaaaaaaaam

2008-11-10 @ 20:34:48
Postat av: EILEME

på bilder är det Carro & sophia

2008-11-10 @ 20:42:14
URL: http://diaryshit.blogg.se/
Postat av: mary

tänkte väll!!!!

2008-11-11 @ 11:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0