1/7 -09

Hellu, nu börjar jag tröttna på alla flugor, nattfjärilar som attakerar än, myggen, hönsen och alla långa promenader i denna värme. Usch säger jag bara, förutom det leker livet. Det är skönt med miljöombyte ibland faktiskt. Igår ringde  Micke mig (pappas granne) för han hade sett mig med hundarna och undrade om jag bodde här ute ensam. Sen frågade han om jag ville komma på middag hos dom om jag var själv, så himla gulligt att tänka på lilla mig :-) Men jag sa att min faster Mary är här ute så det är lugnt, men middag kommer vi gärna på! Han hade tänkt visa oss en strand också som hundarna kan vara med på, men de var inge väder för det i morse men nu är det blå himmel och sol igen! Skönt, fast det är fruktansvärt varmt måste jag säga. Jag klagar verkligen inte, jag bara påpekar. På fredag fyller min kära syster 20 år har jag glömt att berätta. Så på lördag blir det utgång! Jag ska åka hörifrån vid fyra och möta upp henne. Sen ska vi småshoppa lite. Ska försöka hitta något till lördag då, är trött på mina kläder kan jag säga!

Nej nu ska jag börja gå mot bilen, tar bilder på det jag har köpt senare om jag hittar något!


Morgon promenad

Dessa blommor finns här ute överallt

Vi tar ett kort varje morgon till frukosten. Såhär stog de på mitt..

Sen fick jag denna igår..

Det här fick Mary igår :-)

kvällspromenaden igår..

Kram Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0