2/7-09

God morgon på er!

Idag när jag vaknade upptäckte jag att det låg en spya i hallen. Men fullt med gräs i och andra konstiga saker. Fy fasiken vad äckligt. Duktig som man är så klarade man att ta upp det utan att spy själv. Efter det gick jag på en promenad med dogsen, dem verkar inte tycka det är så skönt att gå i den här värmen, och inte jag heller. Det är bara för varmt. Jag skulle vilja ligga på en strand idag, men det är ingen som kan. De flesta jag vill åka med jobbar eller hatar värmen. Så jag fick sätta mig i en solstol utanför huset och sola. Jag kan tänka mig att det är proppfullt med folk på stranden som ligger nära här, jag vill inte gå dit själv så jag får väl sitta här. Men jag vil bada!!!

Imorgon fyller syrran 20år, tjohoo! Vi ska ut på fredag till T.G.I Fridays i Kungsträdgården och käka. Sen ska vi nog hem efter det, på lördag ska vi fira henne på riktigt. De blir antingen en hemmafest eller så blir det krogen. Vi får se helt enkelt. Nu börjar jag få värmeslag. Hörs senare!

Kram Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0