Ingen kan förstöra min dag, inte ens om jag slår i min tå!

Vilket grinit inlägg Emmelie!

Ja, jag vaknade på helt fel sida idag och bestämde mig efter att jag hade skrivit de griniga inlägget att jag skulle lägga mig och sova. Och det gjorde jag, jag vaknade nu och på ett mycket bättre humör. Det första jag gjorde när jag vaknade denna gång var att tappa mitt lypsyl på golvet, men jag bestämde mig för att det inte skulle paja resten av dagen. Så jag tog upp lypsylet med stolthet och fortsatte min "nypåbörjade" dag. Innan jag sov så var mitt hår en katastrof, jag tänkte ringa mamma och be henne klippa mig, men sen så kom jag på att de skulle nog bara bli sämre, eftersom jag vill ha långt hår. Så nu när jag vaknade så såg mitt hår faktiskt bra ut. För er som undrar så är det inte min PMS period nu, så det här är något helt annat.

Just det, jag och min syster skulle förmodligen få pengar av pappa den 9:e denna månad. Då ska jag köpa en as snygg skinnjacka, jag är helt kär i den! De är nog inte äkta skinn, de tror jag inte, för den kostade under tusenlappen. Men med frakt och sånt så blev det lite mer. Hur som helst ska jag ändå ha den.

Min älskling är på gymmet nu och tränar, han skulle ringa mig sen så ska jag hämta honom. Fast jag ska nog sola innan, men jag får se hur jag gör. Ska ju som sagt utomlands snart. Så det känns ju lite onödigt med fejk sol.

Här är linnet jag köpte igår, det är från Monki och kostade 50:-

Nagellack från Viva La Diva (Åhlens) 50:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0