Shoppingtok

Hej alla söta :-)

Idag har jag faktiskt varit och shoppat med syrran och Amanda. Jag gick in i en affär och köpte tre saker, hur bra är inte det? Hittar alltid kläder där. I love it! Sen skulle vi åka därifrån och då hade bommarna gått sönder så ingen kom ut från parkeringshuset. Vi stog där i 20 minuter innan en kille hoppa ur bilen och tog upp alla bommar, jag tror att han måste ha tagit sönder dom men  vad ska man göra? Vem skulle man ringa liksom. Alla ville hem, och det avr bra gjort för jag ville hem till hundarna. Så nu är jag ute på landet igen med syrran. Hon ska ge mig sällskap i natt. Mary ska på ett privatbesök imorgon vid 08.00 på morgonen, så hon ska sova hemma idag. Hon kommer ut imorgon, och då är det sista dagen för oss här ute .Sen på fredag eftermiddag så kommer Morgan & Johan och ska ta hand om hundarna tills pappa kommer hem. Jag ska hämta pappa på arlanda den 9 juli klockan 07.35. Önska mig lycka till, haha :-)


Ny klänning 299:- tror jag att den kostade! (mycket finare i verkligheten)

En ny "klänning" 299:-

259:- I think. Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0