Solen har kommit och 30 grader här!

Vilken dålig uppdatering, men det har varit så mycket nu med födelsedagar och allting. Morgans födelsedag blev lyckad, iaf på dagen. Sen spårade det ut lite på kvällen, men det är löst nu. Sen på lördagen firade vi Jimmy, han fyllde 22år. Han fick massa fina presenter, han fick: glas, påslakan, pengar, blommor och två hamstrar av jimmys kompisar. Så nu ska vi ta hand om två små små dvärghamstrar. Haha, herregud säger jag bara! Det var en kul grej till en början, men vi ska ju faktiskt ta hand om dem små liven. Jag började tycka om dem, men jag läste på internet att det är nattdjur och tro mig det är dem! De små djuren har låtit hela natten, sprungit i sitt rosa hjul dom har och det låter som bara den. Vi bor ju i en etta också så vi kan inte direkt stänga in dem någonstans! Blir tokig om de kommer att låta så varje kväll. Men dom är söta, ska lägga upp bilder sen, för idag sitter jag ute på utaplatsen och solar.

Nej nu ska jag surfa runt lite och sola samtidigt, hur bra väder som helst idag. Vi höres!

Kram Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0