Solen, kom tillbaka!

God morgon, upp & hoppa :-)

Hej på er, igår blev det en lång dag. Jag, Mary & Marina shoppade till stängning kan man säga. Jag var hemma efter åtta på kvällen, och kände mig helt slut i kroppen. Jag köpte lite smått & gott, sådant man behöver ha i sin garderob. Idag ska jag väl inte göra något speciellt. Jag ska snart göra frukost och titta lite på tv. Fast jag skulle behöva åka in till stan och titta på en Jacka jag har hittat. Men det får vänta. Hoppas på bättre väder så jag kan sola. Jag vill inte vara blekast i Magaluf, haha. Tänk att snart åker vi, det är bara 18 dagar kvar! Sen sitter jag på flygplanet mot Mallorca. Vi kommer ha så sjukt kul!!

Nej nu ska jag äta. Vi höres! :-) Simma lugnt..

Kram Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0