Natti natti

God natt, nu ska jag och Mary snart gå och lägga oss. Vi har bäddat i soffan. För det är på tok för varmt att sova där uppe. Men det är skönt att sova på soffan, det är svalt och nära till dörren så jag kan släppa ut hundarna på morgonen, haha :-)  Imorgon ska kanske Natta och Marina komma ut hit och hålla oss sällskap. Vi ska kanske gå ner til lstranden som ligger här nere och bada, då tar vi med oss hundarna. Slipper dem vara själva här hemma. Jag lurade mer Mary på en lång promenad ute i skogen ikväll. Jag tyckte att både vi och hundarna behövde det. Det fanns bara en nackdel med att vi gick i skogen det är MYGGEN. Jag hatar myggor, dom gör ingen nytta i min värld, och dem verkligen älskar mig. Jag verkar ha väldigt gott blod. 

Jag saknar min baby, ska hem till honom på fredag. Jag klarar mig inte utan honon en dag och nu har jag inte träffat han sen i söndags! Herre min gud vad desperat det låter. Men det är jag också, kan inte riktigt sova utan honom. Men men, det har funkat bra, borta bra men hemma är tamigfan bäst. Hemma vet man vart allt finns och allt är mycket enklare. Men de är inge snack om att det inte är mysigt här ute för det är det verkligen :-)

God natt alla söta, kramar från emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0