Ny uppdatering

Hej läsare, har inte haft tid eller lust att skriva, funderade ett tag på att lägga ner bloggen. Men får se hur jag gör med den saken. Idag var det första dagen i skolan efter ett slappt lov. Det var inte speciellt skönt, jag hade också två stycken prov som jag var tvungen att göra. Lika bra att ha dom gjorda. Hanne var på besök i skolan också, hon skulle vara en modell för vårat make up prov som vi hade. Tack gumman för att du ställde upp, vet inte annars vad jag skulle ha gjort. Det var bara jag och Kim som hade med oss modeller, så vi var två stycken som gjorde provet.  Egentligen skulle vi ha varit halvklass men inga kom förutom vi. Färg & Make up provet gick väl sådär, sminkningen gick bra, men färgrådgivningen var jag osäker på men gjorde mitt bästa. Jag fick fram första, andra och tredje karaktär helt själv, de är jag lite stolt över (ni som inte håller på med det här har nog ingen aning om vad jag skriver om) kämpade på bra ändå liksom.

Idag blev det en sen dag, kom hem halv sex från skolan och nu har jag och Jimmy precis ätit klart. Så jag satte mig ner och börja skriva lite, det är ändå skönt att få ur sig saker.
Imorgon är det praktik som gäller, jag måste komma ihåg att ta med mig närvarolappen. Så jag får pengar ersättning. Carin (våran rektor) satt och åt med oss idag i matsalen, då tog jag upp med henne att jag inte har fått pengar från förra terminens ersättning. Då sa hon att hon ska ta upp det med Anki och att vi ska få pengarna. Så jag hoppas verkligen att vi får de, ska kolla med henne i slutet av veckan om hon har snackat med henne, om vi inte har fått något besked.

Nej nu ska jag och älskling mysa framför tvn, skriver senare. har så fruktansvärt ont i ryggen så jag ska be Jimmy massera min rygg :-)
Kram E 147 dagar kvar (om jag har rätt räkning) någon som orkar kolla de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0